onsdag 20 november 2013



Välkomna till Bloggen Old shit and stuff!
Det svåraste var ju att hitta på ett bra och passande
namn som inte redan var taget. 
"Bra skit", brukar jag säga om snyggogrejer, 
men det är ju coolare med engelska än svenska.
Jag började leka med säjet "Bra skit" och kom fram till Old shit and stuff.
Under leken hade jag visst lyckats tappa bort "Bra", vilket var förbaskat
dumt, eftersom Good shit and stuff hade passat bättre. 
Men men, är man förvirrad får man leva med följderna,
jag får nu alltså vara en gammal skit som gillar saker!

9 kommentarer:

  1. Välkommen till bloggvärlden. :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till bloggen Martina! :-)
    Du är handlingskraftig tjej som smällde upp bloggen så här snabbt!
    Jag kommer att bli en flitig besökare, gillar ju "gammal skit" som många kallar det jag drar hem. :-)

    Mvh, Johanna

    SvaraRadera
  3. Välkommen till Blogglandia! :)

    SvaraRadera
  4. Kul "old" Martina! ;-) Det ska bli kul att följa din blogg!

    SvaraRadera
  5. Det ska bli ett nöje att följa din blogg! <3
    Kram, Sanja

    SvaraRadera