måndag 2 december 2013


Valmöjlighet tycker jag är ett borgerligt påfund.
Tänk så mycket enklare det vore om man slapp välja skola till sina barn, om man slapp välja husläkare och om man slapp välja vilket apotek man ska hämta sin medicin i.
Medicin som man kanske får utskrivet om man lyckas få en läkartid på den privata vårdcentralen, som inte är tvingade att ha tillräcklig bemanning för att ta emot sina kunder.....
Är måttligt road idag, efter beskedet att jag kan få en läkartid tidigast om en månad.

MEN ett av de svåraste valet är ju ändå, att välja vilken lampa man ska ha i köksstringen?!

Den gula glada eller den mer sobert svarta, vars skärm ska kläs i oranga, gula och grå plastband.
Alla dessa val, gör mig tokig, så nu behöver jag nog något nervlugnande utskrivet också!

4 kommentarer:

  1. Du e inte ensam :-P de e som sagt mycke nu :O ...Jag hade valt den svarta...o,sparat den gula till typ mars :-) :-) o haft en sommar o en vinter lampa..;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åha, så du menar att jag ska behöva göra val i mars också? Ujujuj, nu räcker det nog inte med valium. :-)

      Radera
  2. F-låt...de va inte meningen att trycka ner Dig i valträsket...De va mer för att Du skulle få användning av båda ;-) ;-) ;-)

    SvaraRadera