fredag 7 mars 2014

Idag blir det helt uppåt väggarna i bloggen.
Dåligt med fynd på fyndstället, men det finns ju annat att roa sig med på en loppis än att shoppa.
Saker att fundera över.
Vem var t ex personen som gillade döda djur och vem var han som tecknade kissande barn?


En död kanin pryder ju sin plats, men inte min plats.


Liksom, vackra (?) barn.......


En kissande gosse, kunde jag nästan nästan inte motstå, då den är så dum att den blir bra.
"Drick aldrig vatten!!!"


Ett handkolorerat foto, på ett okänt par, höll även det på att få följa med hem.
Bara för att det var så välgjort och de så tjusiga.
Det föll dock på att jag inte vet vilka de var.
Kanske var de helt hemska barnmisshandlande fascister.


Detsamma gäller denna lilla gosse. Söt javisst, men vem vet, han kanske var odrägligare än Emil, och en sådan vill man ju inte ens ha som prydnad på väggen. ;-)
Alla ovan vackra konstverk fick alltså vara kvar, men jag hoppas de hittar hem till någon som inte är fullt så misstänksam och cynisk som jag. :-)

Ha en fin helg allihopa.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar