tisdag 11 november 2014

Är man lite krasslig så är det sängläge som gäller, men man blir lite lätt uttråkad.
Då kan det ju vara mysigt att pyssla i sängen.
Och har man ingen att pyssla tillsammans med, så kan man ju ta itu med skeletten i garderoben.


Skelett är ju okej att ta till sängs, se bara "skelettkvinnan" som var på tapeten i media för ett tag sen. Jag rekommenderar dock inte att ta med en skalpell.
Inte helt safe om man säger så!
Hashtaggade man bloggar skulle det här stå #stockholmsblodbad #skalpellmassakern


Men lite blodutgjutelse hindrar inte den pysseltörstige!


Förutom blodbad, så är kanske inte synskärpan och precisionen är den bästa i halvmörker, halvliggandes. Gör om och gör rätt!


Men den ger ju härlig mysbelysning om man nu vill pyssla med något annat, mer sänganpassat!


Som t ex att läsa en bok, och varför då inte någon av Eli Åhman Owetz (femtiotalsjakten) feel good-romaner som utspelar sig i retromiljö. De ska jag ta tag i nästa gång jag blir uttråkad i sänghalmen!

4 kommentarer:

  1. snyggt! :)
    Jag ska sno original skeletten till mamma och pappas 2-armade och klä om dem åt dem i julklapp. Just nu har de två nyproducerade, visserligen rätt stil, men de är lite för stora mot själva lampfoten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur snor du dem utan att de märker det? :-)

      Radera
    2. Haha XD Bra fråga! Jag vet ju inte ens var de ligger :P
      Nämen, jag tänkte låna dem och så får de tillbaka dem inslagna i presentpapper den 24/12 :P

      Radera
  2. Ha ha ha sänganpassat =) snygg blev den i alla fall ;) Kram Öystein

    SvaraRadera