Visar inlägg med etikett lampskelett. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lampskelett. Visa alla inlägg

tisdag 11 november 2014

Är man lite krasslig så är det sängläge som gäller, men man blir lite lätt uttråkad.
Då kan det ju vara mysigt att pyssla i sängen.
Och har man ingen att pyssla tillsammans med, så kan man ju ta itu med skeletten i garderoben.


Skelett är ju okej att ta till sängs, se bara "skelettkvinnan" som var på tapeten i media för ett tag sen. Jag rekommenderar dock inte att ta med en skalpell.
Inte helt safe om man säger så!
Hashtaggade man bloggar skulle det här stå #stockholmsblodbad #skalpellmassakern


Men lite blodutgjutelse hindrar inte den pysseltörstige!


Förutom blodbad, så är kanske inte synskärpan och precisionen är den bästa i halvmörker, halvliggandes. Gör om och gör rätt!


Men den ger ju härlig mysbelysning om man nu vill pyssla med något annat, mer sänganpassat!


Som t ex att läsa en bok, och varför då inte någon av Eli Åhman Owetz (femtiotalsjakten) feel good-romaner som utspelar sig i retromiljö. De ska jag ta tag i nästa gång jag blir uttråkad i sänghalmen!