onsdag 11 februari 2015

Antikmässa 2015 del 1

Det ligger något förväntansfull över denna dag. Lite småpirrigt och nervöst.
Det är nämligen dagen då man får chans att klämma och känna på de där sakerna man aldrig kommer ha råd att ha hemma.

Öh...
Vänta här nu?!
Vadå aldrig?
Himla trist attityd det där!
Jag börjar om!

Det ligger något förväntansfull över denna dag. Lite småpirrigt och nervöst.
Det är nämligen dagen då jag får chans att klämma och känna på de där sakerna JAG kommer köpa hem, sen när jag vunnit på lotto alternativt gift mig rikt.
En inköpslista skall skrivas och moodboard-app laddas ner. Inspiration skall insupas. Och ett glas vin.

Antikmässan 2015, here I come!

1 kommentar:

  1. Vad kul det ska bli att skriva inköpslista;) Jag ska skriva dit några Nanny Still-flaskor. Vi ses där!

    SvaraRadera