onsdag 15 oktober 2014

Allt som glimmar är inte guld, men kan väcka lika stort habegär.
Jag som aldrig ens gillat guld sitter nu med en guldprickig vas och en lampfot med guldränder. Vasen köpte jag på en loppis härom veckan, helt bestämd att den säljer jag vidare, men när den packats upp hemma var jag inte längre fullt så säker.

 
Vasen är från Italienska Bitosso och såldes vad jag vet på Ikea. Tycker den passar ganska bra ihop med lampfoten som jag aldrig hittar en skärm till. När jag flyttat in mitt teakskåp från köket till sovrummet ska jag leta lite mer aktivt. Och då ska de få stå tillsammans på det.
Om jag behåller vasen vill säga....


Nästa "Jag ska INTE behålla fynd" är Uggle-bössan från Gabriel.
Men den passar ju så bra där i köksfönstret, med sina andra grafiska kamrater!!!!

Suck, det blir till att sälja en annan samling. Tror det får bli glasvamparna från Åseda, så åker jag till torpet och plockar riktiga svampar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar